Πέντε φυτικές πηγές πρωτεϊνών που δεν έχετε ξανακούσει

kinoa

kinoa Η κινόα είναι ίσως η πιο γνωστή φυτική πηγή σημαντικής ποσότητας πρωτεϊνών και η δημοτικότητά της έχει εκτοξευθεί τον τελευταίο καιρό.

Πρόκειται για πλήρη πρωτεΐνη, καθώς περιέχει και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Δεν είναι όμως ο μόνος σπόρος που μας παρέχει σημαντική ποσότητα πρωτεϊνών (13 γραμμάρια σε ποσότητα 100 γραμμαρίων κινόα).

Δείτε 5 ακόμη πρωτότυπες επιλογές που πιθανότατα δεν έχετε ξανακούσει, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων του Αμερικανικού Υπουργείου Γεωργίας.

1. Όλυρα (αγριοσίταρο, ντίνκελ): 17% πρωτεΐνη

2. Σιτάρι Χορασάν (καμούτ): 14,7% πρωτεΐνη

3. Τεφ: 14,3% πρωτεΐνη

4. Αμαράνθη (αμάραντος): 14% πρωτεΐνη

5. Σόργος: 14% πρωτεΐνη

 

 

Onmed.gr

Share

Be the first to comment on "Πέντε φυτικές πηγές πρωτεϊνών που δεν έχετε ξανακούσει"

Leave a comment