Οδηγός Εξυπηρέτησης για ανθρώπους με αναπηρία

Ένα ψηφιακό έντυπο από την Ogilvy PR  για την Eurobank

 

O Οδηγός Eξυπηρέτησης για ανθρώπους με αναπηρία, είναι ακόμα μια πρωτοβουλία της Eurobank που έχει στόχο να βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στην τραπεζική εξυπηρέτηση και, βεβαίως, ίσες ευκαιρίες με όλους τους άλλους. Η Ogilvy PR, λοιπόν, υλοποίησε  τον Οδηγό Εξυπηρέτησης για λογαριασμό της Euroban, o οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα στο κοινό. Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ανθρώπων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Eurobank. Η καινοτομία του; Ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για ανθρώπους με οπτική αναπηρία.

Ποιοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον Οδηγό Εξυπηρέτησης;

 

Κάθε άνθρωπος με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και όσοι-ες είναι στο φάσμα του αυτισμού, αφού στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για αυτούς. Πού μπορούν να τον εφαρμόσουν; Στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank, όπως:

  • Καταστήματα
  • ΑΤΜ
  • e-banking και m-banking
  • EuroPhone banking
  • v-banking, και
  • eurobank.gr

Απόλυτη προσβασιμότητα για  ΑμεA πλέον στην Eurobank

«Θεωρούμε υποχρέωσή μας να εκπαιδευτούμε και να ενημερωθούμε όσο καλύτερα γίνεται για να μπορούμε να εξυπηρετούμε ισότιμα. Αυτός ο Οδηγός αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας για τη δημιουργία μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης τραπεζικής εμπειρίας για όλους», τόνισε στην ομιλία του για την παρουσίαση των ενεργειών της Eurobank για την προσβασιμότητα, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής.

Προσοχή !

-Ο Οδηγός Εξυπηρέτησης για ΑμεΑ είναι διαθέσιμος online εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ στην Τράπεζα Eurobank μπορείτε να δείτε εδώ:

 https://www.eurobank.gr/el/prosbasimotita

 

 

Μαρια Ορφανίδου

Share

Be the first to comment on "Οδηγός Εξυπηρέτησης για ανθρώπους με αναπηρία"

Leave a comment