Μειώστε τα τριγλυκερίδια με απλές διατροφικές αλλαγές

meiwste_ta_triglikeridia

 

Μειώστε τα τριγλυκερίδια με απλές διατροφικές αλλαγέςΔιαιτητικές συστάσεις για να μειωθεί η συσσώρευση θερμίδων

Τα τριγλυκερίδια είναι μια μορφή λίπους που βρίσκεται στις φυτικές και ζωικές τροφές, το σώμα και το αίμα.

Τις περισσότερες φορές δημιουργούνται από τη συσσώρευση επιπλέον θερμίδων που λαμβάνει ο οργανισμός από τις τροφές, οι οποίες συσσωρεύονται με τη μορφή λίπους.

Επίπεδα τριγλυκεριδίων στο αίμα

Κανονικά επίπεδα: <150
Οριακά επίπεδα: 150 – 199
Υψηλά επίπεδα: 200 – 499
Πολύ υψηλά επίπεδα: >500

Σε συνδυασμό με τις αλλαγές που πρέπει να επέλθουν στον τρόπο ζωής, ιδιαίτερα σημαντικές είναι και οι διατροφικές αλλαγές, αφού μπορούν να μειώσουν τα υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων στο αίμα μέχρι και 20%.

Οι διαιτητικές συστάσεις για να μειωθούν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων περιλαμβάνουν τα εξής:

– Αποφυγή τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος.

– Μείωση των απλών υδατανθράκων (π.χ. ζάχαρη).

– Δίαιτα απώλειας βάρους, σε περίπτωση που το βάρος δεν είναι το ιδανικό.

– Μείωση στη πρόσληψη οινοπνευματωδών ποτών.

– Αύξηση στην πρόσληψη φυτικών ινών από λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής αλέσεως.

– Αύξηση της σωματικής άσκησης, καθώς και της καθημερινής δραστηριότητας.

– Κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα (π.χ. σκουμπρί, σαρδέλα, σολομό, πέστροφα, τσιπούρα).

newsbeast.gr

Share

Be the first to comment on "Μειώστε τα τριγλυκερίδια με απλές διατροφικές αλλαγές"

Leave a comment

error: